Alla inlägg den 15 december 2014

Av Petra Lindberg - 15 december 2014 15:05

kom hem från skolan för kanske 1 timme sen. Jag har haft en sjukt jobbig skoldag idag. Har ni sett bron till terabitia?

 Jag har sett den idag i skolan och vill inte se den igen. Jag har aldrig gråtit så mycket åt en film i mitt liv. När Leslie dog fick jag en stor klump i halsen som täppte till mitt andningshål. Det ända sättet att avlägsna den var att gråta,men det ville jag ju inte

göra när alla andra i hela klassen såg på. Men det var det jag gjorde ändå ,jag ville få bort klumpen. Det rann ner tårar 

från mina kinder och jag snyftade oavbrutet. Är den där filmen gjord för 11 åriga barn som jag? Han/hon som skrev

manuset måste ha gråtit en hel del medan han skrev manuset. Min bästa vän for hem från skolan på grund av magont, 

så jag fick stå ut med skola till klockan halv tre ensam. Oj vad jag är trött alltså! Men jag ville bara säga att ni inte ska se bron till terabitia om ni tror att ni skulle kunna börja gråta när en helt ljuvlig person dör.

      


    Hejdå!

Av Petra Lindberg - 15 december 2014 06:37

 

Hej!

jag har sovmorgon idag, men att jag inte sover är inte mitt fel åtminstone. Det är så här, min mamma gör en julkalender åt mig som heter "spägnande julkalendern". Där kan man ibland få något jättefint från tiger men ibland

 kastar hon vatten på en. Det här med vatten händer för ofta.Titta vad jag fick idag. Det är en fakemus som mamma tryckte in i min skjorta. Jag blev kanske inte så superglad. Jag blev rädd och kastade den på min mamma.



Hejdå, hoppas ni har haft ett bra veckoslut!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards