Direktlänk till inlägg 14 december 2014

Ett första inlägg

Av Petra Lindberg - 14 december 2014 08:32

Hej jag heter Petra och är född 2003 är alltså 11 år gammal och går på femman. Jag tänkte att det skulle ta väldigt länge att berätta om mig själv ,jag kanske ändå inte är så speciell som mamma säger att jag är,antagligen inte,näe. 

Ja men då börjar jag blogga då. Idag vaknade jag att min katt kröp in under mitt täcke, jag visste först inte att det 

var han så jag började sprattla,då började han attackera,då förstod jag att det var han. Jag låg i sängen rätt så länge och sträckte på mig.Efter att jag hade gjort det i några minuter föll jag ner från sängen.Rakt ner på golvet,eller vart annars? Nu har jag en liten blå prick (eller ett stort blåmärke) om man tänder logist,på låret. Jag lyckades gå ner för trappan utan att falla och sätta mig i soffan. Min bror började spela ett bilspel (han är beroende av bilar) på ipaden.

Jag tyckte på något konstigt och tillfälligt vis att musiken i spelet var nästan lika bra som we are the world ( en sådan därn gammal låt som är bra) och började dansa intensivt. Jag kom på lite dance moves! Slutade sedan och åt morgonmål. Vet inte alls vad jag ska göra idag,inte gå på Högholmens julstig,som mamma vill åtminståne.

Har inget mer att säga så hejdå! Ses kanske,kanske imorgon,Om jag har tid att blogga då.Hoppeligen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Lindberg - 24 december 2014 08:41

IDAG ÄR DET JUL OCH JAG ÄR PÅ LANDET. Jag önskar att klockan kunde bli halv fem fortare. Jag far till famo och fafa och fira jul. Det är den bästa händelsen på året. Jag var beredd på att inte kunna sova, och trodde att jag inte skulle kunna det. MEN...

Av Petra Lindberg - 20 december 2014 17:27

Jag kom just på att det antagligen är mindre än hundra timmar till jul! Oj, så bra. kan julen inte skynda på lite? Så att den kommer fram tills imorgon,typ. Jag kommer alerig,aldrig, mar gå till skolan under 2014. Det känns skrämmande, liksom såmmom ...

Av Petra Lindberg - 20 december 2014 16:36


  Jag får varje kväll när jag ska lägga mig och inte har bloggat en känsla som gör mig sur på mig själv. Jag känner mig dock inte lika sur nu mera när jag bloggar. Det känns på något sätt som att blogga är mitt jobb. Idag var det sista skoldagen. ...

Av Petra Lindberg - 18 december 2014 19:28


  Jag är i chock! Har inte bloggat på två dagar, jag förstår inte hur något sådanhär kan hända. Ja då bloggar nu då. Igår  såg jag ut såhär. Nu är jag inte alls lika snygg!😢 Jag saknar det där ögonblicket när fotot togs. Jag kände mig sä...

Av Petra Lindberg - 16 december 2014 19:28

Hej! Jag känner mig väldigt sur på mig själv eftersom det känns som om jag inte har bloggat på typ en vecka. Jag känner mig inte lika bitter nu när jag bloggar. Jag är ledsen att jag inte bloggade på morgonen men jag kommer inte göra det på andra dag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards